رانی موکرجی
 
چارقدک و رمان موبایل
هرگونه آهنگ و رمان که میخوای توی نظرات بزار تا برات قرار بدم
 
 

رانی موکرجی از هنرپیشگان مشهور سینمای بالیوود هند است.

رانی در ۲۱ March سال ۱۹۷۸ در یک خانواده سینمایی متولد شد. اکثر اعضای خانواده رانی در بخش‌های مختلف سینما فعالیت داشته و دارند و شاید معروفترین آنها کاجول باشد .

رانی از دوران کودکی عاشق سینما بود و در واقع یکی از سرگرمی های اصلی او دیدن فیلم بود بخصوص فیلمهای راج کاپور

رانی اولین فیلم خود را در سال ۱۹۹۶ با نام(سور و ساط عروسی راجا می‌آید) Raja Ki Aayegi Baraat بازی کرد که این فیلم چندان مورد توجه مردم قرار نگرفت. اما شروع محبوبیت رانی با فیلم (غلام) Ghulam بود او در این فیلم در کنار عامر خان قرار گرفت و با ارائه بازی بی نظیر توانست نظر مردم و کارشناسان را به خود جلب کند. او سپس در فیلم (معجزه احساس) Kuch Kuch Hota Hai به عنوان نقش مکمل بازی کرد و علیرغم حضور ستارگانی مثل شاهرخ خان و کاجول در این فیلم او توانست نقشی ماندگار از خود برجای بگذارد.

رانی در کنار سلمان خان در فیلمهای زیادی ایفای نقش کرده‌است که مهم‌ترین آنها (سلام برادر) Hello Brother , (هر دلی که عاشق میشه) Har Dil Jo Pyaar Karega , (یه وقت! عاشق نشی) Kahin Pyaar Na Hojaye و (دزدکی (یواشکی)) Chori Chori Chupke Chupke می‌باشند.

از دیگر فیلمهای رانی می‌توان به(از حدش گذشتی (زیاده روی کردی)) Hadh Kar Di Aapne و(بریم عشق بازی کنیم) Chalo Ishq Ladaaye در کنار گوویندا , (جوانمرد) Nayak در کنار آنیل کاپور , (عقرب) Bicchoo در کنار بابی دئول , (با من دوست میشی) Mujhse Dosti Karoge در کنار ریتک روشن و اخیرا در فیلم (رفته رفته) Chalte Chalte در کنار شاهرخ خان اشاره کرد. رانی در سال ۲۰۰۴ در فیلم (هم توم) و (یووا) و (ویر زارا) شرکت کرد و برای همهٔ فیلم‌ها کاندید شد ! رانی جایزه‌های جشنوارهٔ فیلم فیر و... را گرفت او در هم توم با صیف علی خان و در ویر زارا با پریتی زینتا و شاهرخ خان و در فیلم یووا با ابهیشک باچان همبازی شد و... رانی در سال ۲۰۰۵ در فیلم‌های زیادی ز جمله: بلک با امیتاب و بانتی اور بابلی با ابهیشک و امیتاب و... و باز هم جوایز فیلم فیر را از ان خود کرد ! رانی در سال ۲۰۰۶ دو فیلم در حال اکران دارد : کبهی الویدا نا کهنا و بابلو ! در گبهی الویدا نا کهنا با شاهرخ و پریتی و ابهیشک و امیتاب همبازی شد و تاالان این فیلم پر فروش ترین فیلم سال است و بابلو هنوز اکران نشده !

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 7 / 1 / 1392برچسب:, :: 18:45 :: توسط : مجتبی میرزائی

درباره وبلاگ
هرکی کتاب یا رمانی رو میخواد البته فقط با فرمت جاوا فقط اسم کتاب رو برام ایمیل کنید تا بفرستم
اینم ایمیلم : Mojtabarock70@yahoo.com
چت نیمبازم ‏: Mujtabarock70@nimbuzz.com
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه چارقدک و آهنگ درخواستی و آدرس charghadak2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 303
بازدید کل : 15053
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1





برف موزیک